lørdag den 7. juli 2012

Sig nærmer tiden hvor...

..vi skal hjem.. Ej lige en uge endnu!  2 mdr. er næsten gået i varmen her i syden og det er skønt. Dog har jeg abstinenser og tænker kreative tanker hele tiden.. Forskellige bukser, kjoler, nye lamper og malerier, hårspænder - alt muligt som nu er tegnet ned og skal hjem og laves. Det kribler for bare at lave et eller andet med min symaskine eller male med en pensel, men den sidste uge skal nydes i heden som eftersigende skulle være 40+.. Varmt!


Jeg har lidt flere billeder med herned af noget jeg har syet, men ingen af delene er jeg tilfreds med så jeg skal hjem og sy videre på det. Men et billede af det kan i da få :)



Ja den første kreation er ikke den store stolthed, den skulle have haft kantbånd på men det gik da helt agurk :) Den gule flæse lever også sit eget liv og idag da jeg lige ville prøve den på Liva, kunne den ikke engang komme over hovedet :D Sådan! Så den bliver til en nederdel i stedet!

Denne er jeg egentlig fin tilfreds med, men jeg synes den er lidt kedelig så når vi kommer hjem sætter jeg et bånd i taljen for at give den lige dét ekstra!


To hurtige nederdele, lige en tand for korte men super nemme at lave. Jeg har bare taget et stykke aflang stof og syet enderne sammen. Lagt dem op for neden og syet elastik i toppen. Når jeg kommer hjem får de hver især en lille flæse på for at gøre dem længere :)


Jeg håber i får noget godt vejr igen snart ( specielt fordi vi kommer hjem.. :))


God Weekend :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar