torsdag den 7. juni 2012

Tylskørt i str. 56

Min dejlige lille skønne niece Villa skulle døbes sidste søndag, og hun skulle da selvfølgelig ikke snydes for et skørt :) Skørtet tog en evighed da det hele drillede og da min svigerinde sagde den skulle være 10*5 cm. og efter at have syet og klippe kunne jeg pludselig se at den knap nok kunne komme over en lukket hånd, så om igen :) Men slutresultatet blev fint, og hun var så yndig i den! Nu kan hendes dukke overtage den - det er da lidt hyggeligt!

Villa

Skørtet er en genganger af de lyserøde/pinke som jeg lavede sidst, dog har jeg fundet en bedre måde at sy dem på, så næste gang kommer der en DIY på skørtet.

Vil du se flere billeder så tag et kig :)




 Mellemstykket er et stykke satin som er rynket og sat på et stykke foldet satin hvor jeg har sat elastik ind i. Elastikken har jeg så strukken og syet oven i for at skabe en rynket effekt i skaftet også.
 Min mands kommentar da han så dette billede var " du er syg i hovedet..." :) Ja ja - han kan bare ikke lide tyl!


2 kommentarer:

  1. :D der er så meget mænd ikke forstår. Synes den er fin :)

    Håber du har fået de billeder jeg sendte dig?

    SvarSlet
  2. Hej Karina :)
    Jo tak, de har også været på.. Tror de er under 3 sidste post måske :) Tak for dem - hun er virkelig en smuk pige din niece.
    & tak for linket - det gav en del besøg :)

    SvarSlet