fredag den 22. juni 2012

Endnu et par haremsbukser..

Så fik Liva sig lige endnu et par harems bukser da de sidste var blevet for små. Denne gang lavede jeg dem en del større så nu kan hun vokse godt i dem!

DIY´en fik jeg fra denne skønne blog Karlssons kludeskab og de er virkelig hurtige og nemme at lave! Du kan også snildt sy et par til dig selv hvis du er til sådan et par! De sidste jeg lavede er HER.

God weekend derude - vi sveder stadig i Italien men mandag vender vi snuden mod Ungarn i et par uger eller tre :)


Bukserne har en skøn længde til lige at kunne dække for solens stråler hernede, men sammentidig er de ikke så varme, så hun kan holde til at have dem på.

3 kommentarer:

  1. så fine til et par små ben :)

    SvarSlet
  2. De er super fine - og så er jeg altså vild med stoffet:)

    SvarSlet
  3. Tak i to :) Og Sus der er meget mere på vej i det stof :D Jeg havde lige noget liggende som der skulle bruges som prøveklud for de første designs. Det kostede mig 40,- for 2 meter i Rema1000 og desværre mister det hurtigt sin farve og bliver fnuldret.

    SvarSlet