torsdag den 16. februar 2012

Hvis tylskørtet er for vild..

Ja som overskriften siger så er der en løsning hvis tylskørtet er for vildt!



Jeg lavede et skørt magen til min DIY her på bloggen - dog med den ændring at jeg lavede stropperne over dobbelt så smalle og med en lille elastik. Det resulterede i at den blev meget livlig, og jeg gav den så en stikling på symaskinen hele vejen rundt. Den stritter væsentligt mindre men jeg overvejer stadig om jeg skal sy endnu en stikling under eller sy et bånd fast i taljen - ligesom man syer kantbånd på.

Men her er lidt billeder af det - de er rigtig fine, lettere og blødere når man laver den med små smalle stropper.

Husk at du kan nå at være med i min give away indtil kl 18. :)


Beklager kvaliteten på det sidste - jeg har med vijle fjernet min nieces dejlige ansigt da hun græder.... :) Men jeg synes jeg kan se en forskel, og ville lige dele tippet med jer.

Synes du at der er for meget elastik efter du har lavet en stikling, så klip det af og bind en ny knude eller sy den sammen på maskinen.

Ha en dejlig dag og weekend




2 kommentarer:

  1. Tak for det :) Den er også fin til en som kun er 1 år da den ikke er så voldsom.

    SvarSlet