torsdag den 5. januar 2012

Gotta Love Sale...!

Ja jeg må lige vise jer hvad jeg nåede at hapse på 20 min inden lukketid i stof og stil. Jeg fandt også noget helt igennem fantastisk stof i Panduro og jeg elsker det! Det er så fint med bambi, ugler og ræv på men stadig tøset og grønt! Jeg købte en lilla bomuld til og regner med at lave et sæt sengetøj til Liva ud af det med orange kantbånd! Det må i se senere :)



Men her er billederne...


 Billederne gør slet ikke stoffet ret, det er så fint i farverne og top kvalitet! Jeg fik det endda til halvpris ligesom med resten så jeg er glad :)
 Dette skal ud og skjule nogle vandrør i bryggerset, det var det vildeste manden ville gå med til!
 Stjerner i Velour som skal bruges til Tullebukser.
 Aner ikke hvad det skal bruges til men mon ikke der kommer en kjole eller bukser ud af disse to..

 Jeg overvejer at lave et sengetøj ud af dette, ellers kan det være det bliver til en sengerand. Det hvide er lettere gennemsigtigt så det er nok ikke godt nok til tøj..! Desværre!
Dette måtte jeg eje, jeg har kigget på det flere gange og tænker at hvis jeg forer det kan det blive et par fede harems bukser til min datter eller til et par puder i en hyggelig hule :)

Åh jeg bliver fattig inden året er begyndt,,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar