søndag den 15. januar 2012

Børnemalerier - billeder til de små..

Jeg elsker at male og tegne, når først jeg kommer i gang bliver der produceret i massevis. Familiens børn er overdænget med billeder, og min mand har sat en stopper for flere på børnenes værelser. Det er ganske enkelt, find et billede du kan lide og så tegn så godt efter som du kan med en blyant på lærredet først, er det for svært så kan du printe det ud og tegne det over på bagepapir som du lægger over et lærred og maler over.
Derefter farver du med de ønskede farver - akvarel giver helt fantastiske billeder, men nogle gange skal der bare en dyb og klar akrylfarve til. Slut af med at tegne stregerne op med en sort sprittusch eller endnu bedre en malingpen fra panduro. De er guld værd!

Lidt af de seneste billeder:








Der er en del mere, billeder har jeg bare desværre ikke fået taget. De sidste er fra da jeg startede at male, så hvis du tror du kan, så er det bare om at prøve sig frem - let er det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar